تعداد بازدید: 179
زبان : فارسی

مراحل دریافت کارت هوشمند رانندگی از درگاه ملی مجوزها

تاریخ درج خبر : 1402/11/16
منبع : تین نیوز

مراحل دریافت کارت هوشمند رانندگی در درگاه ملی مجوزها برای رانندگان کامیون و دیگر رانندگان ناوگان عمومی جاده ای چگونه است؟

تین نیوز

یکی از فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا مراحل دریافت کارت هوشمند رانندگی را در درگاه ملی مجوزها با هدف آگاه سازی رانندگان کامیون و دیگر رانندگان ناوگان عمومی جاده ای، شرح داد.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی با معرفی کردن درگاه ملی مجوزها در مورد نحوه صدور، تمدید و اصلاح کارت هوشمند رانندگان اطلاعاتی در اختیار افرادی که مایل به اشتغال در این حرفه هستند، قرار داد.

وی مراحل دریافت کارت هوشمند رانندگان از درگاه ملی مجوزها را به شرح زیر برشمرد:

- اول وارد این درگاه می شوید و با وارد کردن شماره تلفن و کد امنیتی یک رمز یک بار مصرف برای شما پیامک می شود.

- رمز را وارد و ارسال می کنید.

- وارد صفحه جدید شده و با ثبت رانندگان،  جستجو را می زنید. 

- در صفحه بعدی در قسمت چهارم رانندگی بین شهری قسمت خدماتی را جستجو می کنید.

- در صفحه بعدی نسبت به خدمتی که می خواهید (صدور یا تمدید یا اصلاح و...‌‌..) جستجو می کنید که مدارک مورد نیاز هر یک  هم در آنجا نوشته شده است.

- در قسمت پایین، درخواست صدور مجوز را فعال می کنید که هزینه صدور هم مبلغ ۲۰ هزار تومان است.

- در صفحه جدید با تیک یک تعهد و وارد کردن شماره تلفن و کد پستی، این فرایند تمام می شود.

به گزارش تین نیوز، درگاه ملی مجوزها، در آدرس اینترنتی g4b.ir، فعال است. این سامانه‌ برای سهولت و شفاف سازی در زمینه صدور مجوز کسب و کار‌، راه اندازی شده است. متقاضیان  صدور مجوز در این سامانه  باید بخش، شاخه، زیر شاخه و کسب و کار مورد نظر را انتخاب کرده و پس از طی مراحل فوق در حساب کاربری، استعلام درخواست را ملاحظه کنند.

با توجه به توضیحات ارایه شده از سوی سید فخرالدین شریعتی راننده کامیون و فعال صنفی، افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به این درگاه، نسبت به اخذ کارت هوشمند اقدام کنند.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.