تعداد بازدید: 136
زبان : فارسی

رانندگان کامیون کرایه های خود را با دعوا و شکایت دریافت می کنند

تاریخ درج خبر : 1402/11/23
منبع : تین نیوز

تین نیوز

رانندگان کامیون و کامیونداران از عدم پرداخت به موقع کرایه های حمل بار به عنوان یکی از مهمترین مشکلات خود یاد می کنند.

به گزارش تین نیوز، اگرچهراندگان و کامیونداران به طور مستمر این مشکل را مطرح کرده و خواستار پیگیری این موضوع از سوی مراجع ذی صلاح شده اند اما معضل عدم پرداخت به موقع کرایه های حمل بار همچنان ادامه دارد.

ظفر عظیمی مهر راننده کامیون در این مورد در شبکه های اجتماعی نوشت: مشکل عدم پرداخت کرایه و بدحسابی کارخانجات و تاخیرهای چند ماهه در پرداخت دستمزد رانندگان کامیون، موجب شده گاهی علی رغم موجود بودن بار در پایانه های و محل های توزیع بار وبا وجود رسیدن نوبت برای دریافت بار، برخی رانندگان که تجربه ناخوشایندی در این زمینه دارند و برای دریافت کرایه ها به مشکل برخورده اند، رغبتی به گرفتن بار نداشته باشند.

وی افزود: بدقولی و بدحسابی های کارخانجات در پرداخت کرایه ها، موجب می شود گاهی رانندگان به امید این که بتوانند بار بهتری از نظر دریافت کرایه دریافت کنند که بدون آزار و اذیت صاحبان بار بتوانند به دستمزد خود برسند،  یک برگ نوبت خود را باطل کنند.

این راننده کامیوندار عنوان کرد: با توجه به این معضل می توان گفت در کنار تمام مشکلات موجود از جمله گرانی قطعات و خدمات و دیگر مشکلات، در حال حاضر عدم دریافت به موقع کرایه های حمل بار، به یکی از مهمترین مشکلات رانندگان و کامیونداران تبدیل شده است.

عظیمی مهر گفت:شرایط فعلی به گونه ای است که رانندگان کامیون در هر بارگیری و حمل کالا امیدوارند بتوانند کرایه های خود را بدون محدودیت، ممنوعیت، تاخیر و دعوا و دادگاه و کشمکش دریافت کنند.

این راننده کامیون خاطرنشان ساخت: تجربه نشان داده است کارخانجات بزرگ در زمینه پرداخت نکردن کرایه های حمل کالا و ایجاد مشکل برای رانندگان کامیون در راس قرار دارند. 

فیلم اظهارات این راننده در مورد نحوه پرداخت کرایه ها که در شبکه های اجتماعی منتشر شده در ادامه آمده است:

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.