تعداد بازدید: 280
زبان : فارسی

شرایط فروش بک X3 پرو با قیمت قطعی و تحویل 90 روزه

تاریخ درج خبر : 1402/12/1
منبع : خودرو بانک

گروه خودروسازی بم برای نخستین بار، هاچبک کراس BAC X3 Pro را با قیمت قطعی در دسترس متقاضیان قرار داده است. ثبت‌نام برای خرید بک ایکس۳ در بازه زمانی ۱ الی ۱۵ اسفندماه و از طریق نمایندگی‌های مجاز شرکت انجام می‌شود. لیست نمایندگی‌های مجاز در وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی bamco.ir درج شده است.

در طرح فروش نقدی بک X3 پرو، این خودرو با قیمت ۸۸۹ میلیون و ۷۵ هزار و ۴۰۰ تومان در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. پرداخت مبلغ به صورت تک‌مرحله‌ای بوده و ماشین‌ها پس از ۹۰ روز کاری به خریداران تحویل داده می‌شوند. ناگفته نماند که قیمت این خودرو، بدون احتساب هزینه‌های جانبی از جمله بیمه شخص ثالث، ارزش‌افزوده و ... اعلام شده است. خودروسازان بم سود مشارکت یا انصراف خاصی را برای شرکت‌کنندگان این طرح لحاظ نکرده، ولی جریمه تأخیر در تحویل به صورت ماهیانه ۳ درصد محاسبه می‌شود.

بک یا همان بی‌ای‌سی X3 پرو در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری و خاکستری طوسی روشن متالیک عرضه شده و به عنوان مدل ۱۴۰۳ شماره‌گذاری می‌شود. جزئیات دقیق طرح فروش نقدی بک X3 پرو را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

جدول شرایط فروش نقدی بک X3 پرو ویژه نیمه اول اسفند ۱۴۰۲

 

 

نام خودروBAC X3 Pro
مدلBAMCO X3 PRO
قیمت مصوب۸۸۹.۰۷۵.۴۰۰ تومان
شیوه پرداختنقدی- تک‌مرحله‌ای
مدل۱۴۰۳
رنگ‌بندیسفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری و خاکستری طوسی روشن متالیک
وضعیت سندآزاد
جریمه تأخیرماهیانه ۳ درصد
سود مشارکت و انصرافصفر درصد
موعد تحویل۹۰ روز کاری

 

 

مروری بر مشخصات بک X3 پرو

 

هاچبک کراس بی‌ای‌سی X3 Pro به عنوان رقیب پژو ۲۰۶ روانه بازار شده است. این ماشین جثه‌ای جمع‌وجور و ظاهری مقبول دارد و از سطح قابل قبولی از امکانات رفاهی و ایمنی برخوردار است. در کاتالوگ منتشرشده توسط خودروسازان بم، تجهیزاتی همچون سیستم‌های ABS، EBD، ECS، TCS، EBA VDC و HHC در بخش ترمز و پایداری قیدشده‌اند.

بک X3‌ پرو همچنین به موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز است که می‌تواند ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۰۴ نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس CVT قوای محرکه را به چرخ‌های جلو می‌رساند. پشتیبانی از سه حالت رانندگی اکو، اسپرت و کامفورت، مصرف سوخت شهری ۸.۴ لیتر در هر صد کیلومتر، مصرف سوخت ترکیبی ۶.۱ لیتر در هر صد کیلومتر ، حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد ۱۱.۴ ثانیه‌ای از دیگر مشخصات بک ایکس۳ پرو به حساب می‌آیند.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.