تعداد بازدید: 170
زبان : فارسی

نگرانی رانندگان کامیون از خرید تریلی چینی به قیمت زیر 5 میلیارد تومن

تاریخ درج خبر : 1403/5/3

رانندگان کامیون این پرسش را مطرح می کنند که آیا با شرایط کنونی رکود بازار و کمبود بار و کاهش درآمد خرید تریلی با قیمت نزدیک به 5 میلیارد منطقی است؟

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بیشترین دغدغه قشر راننده کامیون در روزهای پر تب و تاب اخیر، موضوع کاهش درآمد این قشر است. به گفته بسیاری از رانندگان کامیون در سه ماهه ابتدای سالجاری وضعیت بار بسیار نامساعد بوده و درآمد رانندگان کاهش قابل توجهی داشته است.

با این اوصاف انتخابات ریاست جمهوری نیز به دغدغه دیگر رانندگان تبدیل شده به نحوی که آنها در لابلای اظهارات نامزدهای انتخابات به دنبال اثر و ردپایی از بهبود شرایط حمل و نقل جاده ای کشور می گشتند.

تعداد قابل توجهی از رانندگان کامیون در برابر طرح های فروش که اخیرا توسط شرکت های تولیدکننده تریلی و کامیون اجرا شده در حالت تردید به سر می برند. آنها این سوال را مطرح می کنند که با وضعیت فعلی و کاهش درآمد آیا سرمایه گذاری مجدد و خرید کامیون و تریلی با قیمت های میلیاردی، یک تصمیم منطقی است؟

تازه تین طرح فروش که از روز گذشته – پنجشنبه 7 تیرماه 1403 – توسط شرکت بهمن دیزل کلید خورده، طرح فروش نقدی تریلی چینی فاو ۴۶۰ با قیمت 4میلیارد و 951 میلیون و 273 هزار تومان است. متقاضیان تا 14 تیرماه برای شرکت در این طرح و خرید تریلی مذکور فرصت دارند.

این تریلی جزو کشنده هایی است که در بازار ایران با قیمت اندکی زیر 5 میلیارد عرضه می شود اما رانندگان کامیون برای خرید این تریلی در شرایط کنونی تردیدهای فراوانی دارند.

شایان ذکر است امروز جمعه 8 تیرماه انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است و این درحالیست که نامزدهای انتخابات در روزهای تبلیغات کمتر به موضوعات چالش برانگیز حمل و نقل پرداختند.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.