تعداد بازدید: 156
زبان : فارسی

همزمان با بازشدن سامانه یکپارچه؛ خودرو پرطرفدار 11 میلیون تومان ریخت

تاریخ درج خبر : 1402/9/22
منبع : اکوایران

اکوایران: رصد بازار نشان می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با کاهش یک تا 11 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند، کاهشی می‌توان آن را به اثرات باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی نسبت داد.

به گزارش اکوایران؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد پیش‌بینی کاهشی شدن بازار همزمان با باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی امروز محقق شد و پرطرفدارهای بازار شکل و شمایلی کاهشی به خود گرفتند، هرچند خودروهای مونتاژی موضع خود را حفظ کردند و تغییر قیمت نداشتند، کاهشی که به گفته فعالان بازار خودرو حفظ آن به تداوم عرضه و ایجاد تنوع در این سامانه مربوط می‌شود.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو207 دنده‌ای» و «دنا پلاس 6 دنده توربو» بیشترین کاهش قیمت را داشتند و کمترین کاهش به «پژو 206 دنده‌ای» و رسید و سایر محصولات ایران خودرو بدون تغییر قیمت بودند.   

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» امروز در بازار 484 میلیون تومان قیمت خورد و به کاهش یک میلیون تومانی بسنده کرد. اما «هایما S8 پلاس» هم امروز در بازار یک میلیارد و 665 میلیون تومانی شد و 5 میلیون تومان کاهش قیمت داشت. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم در بازار 760 میلیون تومان قیمت خورد و ثبات قیمت داشت.

همچنین در بازار امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» امروز 733 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 9 میلیونی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 800 میلیون تومان قیمت‌ گذاری شد و کاهشی 2 میلیون تومانی را تجربه کرد. اما بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» بیشترین کاهش قیمت را امروز تجربه کرد و با افت 11 میلیونی در بازار امروز  607 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکوووو 20

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.