تعداد بازدید: 280
زبان : فارسی

واردات تویوتا راش به ایران تایید شد

تاریخ درج خبر : 1402/5/19
منبع : تکنولوژی

یک شرکت واردکننده قصد انجام واردات تویوتا راش به ایران را داشته و لذا در آینده باید شاهد حضور این شاسی بلند ژاپنی خاص از لحاظ طراحی در ایران باشیم.

اخیراً خبرهایی از اقدامات یکی از شرکت‌های واردکننده جهت واردات تویوتا راش به ایران و انجام فرایند ثبت سفارش به‌گوش می‌رسد. بنابراین به‌زودی باید شاهد عرضه این شاسی بلند بدترکیب ژاپنی به ایران باشیم. در ادامه از مشخصات و امکانات شاسی بلند اقتصادی Toyota Rush اطلاع پیدا خواهیم کرد.

واردات تویوتا راش به ایران و مشخصات آن

این خودرو در دسته شاسی بلندهای اقتصادی جای می‌گیرد و از همین روی آنچنان امکانات فراوانی در آن دیده نمی‌شود. بااین‌حال از جمله مهم‌ترین امکانات این شاسی بلند باید به ترمز ABS، EBD، سیستم کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سامانه کنترل پایداری، رینگ‌های آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، چراغ‌های روز، 6 ایربگ، مانیتور لمسی درکنار دوربین عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو و سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره داشت.همچنین از نظر فنی تویوتا راش دارای یک موتور 1.5 لیتری 16 سوپاپ تنفس طبیعی با فناوری DUAL VVT-i بوده که توانایی تولید قدرتی معادل 104 اسب بخار و گشتاور 136 نیوتن‌متر را دارد. همچنین قدرت تولیدی از این پیشرانه هم از سوی گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می‌یابد.گفتنی است که تویوتا راش در حقیقت همان خودرو دایهاتسو تریوس بوده و به همین جهت از نظر طراحی بدنه نسبت به سایر محصولات اصلی تویوتا بسیار متمایز است. این خودرو اقتصادی در مدل 7 نفره هم عرضه خواهد شد که آن را برای خانواده‌های پرجمعیت به گزینه قابل‌توجهی مبدل خواهد ساخت.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.